sobota, 2 marca 2013

Rozdział 3


Mike , brał się za rozporek w moich spodniach a ja tylko płakałam . Znowu mnie uderzył przy czym wrzeszczał żebym się uspokoiła . Nagle poczułam jak ktoś go ode mnie odciąga .
(perspektywa Harrego)
Szedłem właśnie w stronę domu Kelsey . Muszę jej to wyjaśnic . Kurwa . Mogłem od razu powiedzieć jej , że mi się podoba i nie było by problemu. Gdy dotarłem pod dom , chciałem zadzwonić dzwonkiem , ale usłyszałem krzyk Kels . Zauważyłem , że drzwi są otwarte więc bez wahania wszedłem do środka . Pobiegłem w stronę pokoju z której dobiegał tak jakby płacz Kelsey . Gdy otworzyłem drzwi przeżyłem szok . Jakiś kolo dobierał się do niej , ona płakała ,a ten chuj przyjebał jej w twarz i kazał się zamknąć . Podszedłem do niego ode pchałem go od brązowowłosej i przywaliłem mu w twarz . Chłopak wpadł na ziemię a ja go jeszcze parę razy kopnąłem w brzuch . Chwyciłem telefon i zadzwoniłem na policję , po czym podbiegłem do Kels .
-Ciii … już wszystko dobrze . Jestem tu . –uspokajałem łkającą dziewczynę . Ona natomiast wtuliła się we mnie mocno . Po 15 minutach przyjechała policja . Wyjaśniłem im wszystko i po tym jak odjechali z tym skurwielem zamknąłem drzwi i poszedłem do Kels .
Siedziała na łóżku i płakała . Podszedłem do łóżka i usiadłem obok niej , przytulając ją mocno .
-Już wszystko będzie dobrze . Nie zostawię cię . –mówiłem przytulając ją mocniej .
-Dlaczego to robisz ?- spytała po chwili
-Ale co ? – nie za bardzo rozumiałem o co jej chodzi
-No dlaczego tu przyszedłeś ? Dlaczego mi pomogłeś ? Dlaczego siedzisz teraz tutaj i mnie pocieszasz ? –mówiła a w jej oczach dostrzegłem łzy – Przecież jeszcze rano całowałeś się ze mną tylko po to aby sprawdzić czy mi się podobało .
-Zawirowałaś pod światłami, dziś wieczorem i skradłaś moje serce tylko jednym spojrzeniem .  – zacytowałem refren z jednej z naszych piosenek . Tak naprawdę chodziło mi o to , że chyba się w niej zakochałem . Kelsey spojrzała na mnie ze zdziwieniem .
-Co? – spytała mnie z niezrozumieniem w oczach .
-No przecież ci powiedziałem .- zaśmiałem się pod nosem- Wiesz dlaczego cię pocałowałem ? Dlaczego tu przyszedłem ? Dlaczego ci pomogłem i po co tu siedzę ? – dziewczyna popatrzyła na mnie dając mi znak abym kontynuował – Bo mi na tobie cholernie zależy. –powiedziałem patrząc jej w oczy .
(moja perspektywa)
O chuj . Zawał . Chłopak , który mi się podoba właśnie wyznał mi , że ja jemu też . I co teraz . Co mam zrobić ? A co jeśli będzie tak jak z Mikiem ? Nie chcę przechodzić po raz kolejny tego samego . Z resztą nie jestem jeszcze pewna co do niego czuję . A co jeśli to tylko zauroczenie ? Wtedy wyjdzie na to , że robiłam mu złudna nadzieję . Kurwa , bo raz pierwszy nie wiem co zrobić . Z jednej strony boję się , a z drugiej wydaje mi się , że potrzebuje go bardziej niż tlenu . Ale ja jestem brzydka . Co on we mnie może widzieć ? Jego fanki pewnie będą mnie obrażać . Z resztą od kiedy ja się tym przejmuje ? Ale ja nadal nie wiem co on może we mnie widzieć .  Harry widząc moje zawahanie  stanął przede mną i zaczął śpiewać :

You're insecure
Don't
know what for
You're turning heads when you walk through the do-o-or
Don't need make-up
To cover Up
being the way that you are is eno-o-ough

Everyone else in the room can see it
Everyone else but you-u

Baby You light up my world like nobody else
the way that you flip your hair gets me overwhelmed
but when you smile at the ground it ain't hard to tell
You don't kno-o-ow
You don't know you're beautiful!
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't kno-o-ow
You don't know, you're beautifu-u-ul!
That's what makes you beautiful!
Gdy Harry śpiewał nie mogłam się nadziwić . Jaki on ma piękny głos . Wreszcie poczułam , że naprawdę jestem piękna i , że on mnie naprawdę kocha . Gdy Harry skończył podeszłam do niego i wpiłam się w jego usta . Chłopak objął mnie w talii i przyciągnął mocniej do siebie . Ja natomiast zarzuciłam mu swoje ręce na szyję i wplotłam swoje palce w jego gęste włosy . Kurwa . On całuje bosko . Harry pogłębił pocałunek a ja go odwzajemniałam . Gdy oderwaliśmy się od siebie loczek uśmiechał się szeroko , ja odwzajemniłam ten gest .
-To jak , zostaniesz moją dziewczyną ? – zapytał spoglądając mi w oczy .
-Hmm … Przekonaj mnie . – odpowiedziałam uśmiechając się zadziornie . Harry bez zastanowienia przywarł do moich ust zaczynając mnie delikatnie całować . Z czasem niewinny pocałunek zaczął przeradzać się w coraz bardziej namiętny . Jeszcze przy żadnym chłopaku nie czułam się tak jak przy tym kędzierzawym idiocie . Chociaż te motylki mnie trochę wkurwiają , ale to nie jest teraz istotne . Przy Harrym czuję się bezpiecznie .
-Tak .- wyszeptałam pomiędzy pocałunkami . Harry oderwał się ode mnie i spojrzał na mnie zdziwiony .
-Co? – spytał po chwili
-No pytałeś czy będę twoją dziewczyną to ci odpowiedziałam . – powiedziałam uśmiechając się . Harry uśmiechnął się szeroko , przytulił mnie i zaczął kręcić się wokół własnej osi.
-Tak ! Zgodziła się ! – zaczął wrzeszczeć na cały ryj na co ja zamknęłam mu usta pocałunkiem .
-Ciszej bo sąsiedzi usłyszą .
-Niech wiedzą , że jestem szczęśliwy . Kels , mam do cb jeszcze jedno pytanie … - powiedział trochę speszony .
-Wal śmiało . – powiedziałam uśmiechając się .
-Bo ja … Mogę dziś u cb spać ? Jest późno i nie chce wracać do domu . – powiedział to patrząc w podłogę po czym się zarumienił .
-Po pierwsze Harry to spójrz na mnie . – powiedziałam a on na mnie spojrzał – Po drugie słodko się rumienisz . A po trzecie jasne , że możesz zostać .
Harry przytulił mi i wyszeptał do ucha ciche „dziękuje”
-Dobra , ja idę się umyć i przebrać poczekaj tutaj . – powiedziałam , pocałowałam loczka w policzek i udałam się do łazienki . Wzięłam krótki prysznic , umyłam zęby i natarłam swoje ciało kokosowym balsamem ze złotymi drobinkami . Ubrałam swoją ukochaną piżamkę  :

Wyszłam z łazienki i udałam się do pokoju . Gdy tam weszłam ujrzałam loczka w samych bokserkach leżącego na moim łóżku z zamkniętymi oczami . Nie powiem zdziwiło mnie to . Chciałam po cichu podejść do łóżka i wystraszyć Harrego , ale niestety podłoga zaskrzypiała gdy byłam już koło niego . Loczek nagle otworzył oczy . Gdy mnie zobaczył uśmiechnął się cwaniacko i pociągnął mnie za rękę tak , że wylądowałam na nim .
-Hmm … Nie wiem czy to dobry pomysł ubierać takie piżamy w mojej obecności . – powiedział po czym wpił się w moje usta . Odwzajemniłam jego pocałunek , który stawał się coraz bardziej namiętny . Chłopak wsuną ręce pod moją bluzkę i zaczął jeździć dłońmi po moich plecach . Przeszedł mnie dreszcz .
-Harry … - mówiłam łamiącym się głosem – nie proszę .
On natomiast wyją swoje dłonie i tylko mocno mnie przytulił .
-Spokojnie . Nigdy nie zrobię czegoś wbrew twojej woli . Za bardzo cię kocham, aby cię skrzywdzić .  – powiedział po czym pocałował mnie w czoło .
-Serio ? Nie będziesz naciskał , a ni nic ? – nie powiem zdziwił mnie .
-Kochanie po pierwsze dzisiaj o mało co cię nie zgwałcono ,  po drugie wiem , że to dla ciebie za wcześnie bo jesteśmy parą od jakiś 40 minut i po trzecie tego nie robi się z pierwszą lepszą napotkaną osobą tylko z taką , którą się naprawdę kocha . – powiedział obejmując mnie ramieniem , a ja tylko mocno się w niego wtuliłam .
-Cieszę się , że mam takiego wspaniałego chłopaka i tak po za tym to cię kocham . – te dwa ostatnie słowa powiedziała prawie nie słyszalnie . Harry popatrzył na mnie tymi swoimi pięknymi oczami .
-Serio ? – powiedział . No nie pierdol , że nie wiesz .
-No przecież mówię . – Harry na te słowa pocałował mnie delikatnie w usta .
-Harry mogę cie o coś poprosić ?
-Jasne .
-Możemy na razie nie mówić chłopakom , że jesteśmy razem ? Chciałabym zobaczyć czy są spostrzegawczy .
-Nie ma sprawy , jeśli tak chcesz to ok.
-Dziękuje. I jeszcze jedno . Możemy na razie nie mówić im o tym co się dzisiaj wydarzyło ? To dla mnie trudne .
-Nie martw się . To zostanie między nami . – powiedział uśmiechając się do mnie .
-Dziękuje . Dobranoc . – powiedziałam cmokając go w usta .
-Dobranoc skarbie – odpowiedział , a ja wtuliłam się w jego tors i zasnęłam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję , że was nie zawiodłam . Nie wiem kiedy pojawi się następny bo jutro nie będę mieć czasu , a później szkoła , ale postaram się dodać jak najszybciej . Komentujcie <3

3 komentarze:

  1. Hehehe, super !! Czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,czekam na next ! :) Fajniej by było, gdybyś odpisywała też życie innych z 1D,a nie tylko Harry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie opowiadanie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń